5;Juli

Igår hade jag världens sämsta dag någonsin som jag skrev.
På kvällen satt jag bara i mammas soffa själv och kollade på dåliga program.
Vid halv1 skickade jag sms till älsk att han skulle ringa när han kom hem, en stund senare ringer hans pappa upp och säger att Victor inte kommer kunna ringa mej hehehe.....
Han ringde idag då vart jag glad igen:)

Min faster är i byn så dom var här, ska upp till farmor och äta om en stund också.
Sen ska jag till stallet och kolla hur det är med min ponny.
Inatt vid 5 vaknade jag av att min ÄCKLIGA katt spyr i mitt rum!!
Guud sånt är typ det äckligaste som finns spy BLÄÄÄ!!

Imorn åker jag till Sundsvall, tillbaka på torsdag och på fredag blir det rida islandshästar=)
Sen ev åka tillbaka till Sundsvall på Lördagen^^
jag tänkte kanske Jv på fredag igen så kul sist så:)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0