4;Juli

Igår var det riktigt roligt måste jag ta och säga:)
Va jätte roligt på järnvägs, att träffa roliga m,änniskor som gör en glad och får en på andra tankar.
Denna dag vaknade jag vid 7 skulle gå ner och dricka vatten så ramlar jag trappen (AJ min rumpa).
tar med mej vatten upp lägger mej igen lika full dom 4timmar tidigare.
sen kliver jag inte upp förens 3.
Alltså denna dag har bara varit deprimerande och jag har sånn stor lust att "hänga mej i det bruna röret)
SÅ less på mej själv att jag jämt ska förstöra allt som man kämpar för.
Så åkte jag till stallet för 1timme sen tänkte då blir jag iaf glad
Det vart jag också, min älskade ponny kom springande direkt och myste.
Och han var på sånt mys humör och kännde att hans matte var ledsen.
Men det visade sej att jag skulle bli ännu mer ledsen.
Skrittade ut som alltid först, han brukar ALDRIG stanna vid ett litet hinder utan spetsar öronen och hoppa glatt över.
Men idag var han seg.
Sen på banan när jag började trava märkte jag direkt att nåt var fel.
Det var det också han haltade.
Hoppade av och linade honom i båda varven och tyvär han är halt:(
Men konstigt så är det på frambenet vet inte riktigt vilket men satte Back on tracken fram och hoppas på att han bara sträckt sej lite i hagen eller nåt!.
min älskade ponny<3
Mamma är i ramsjö så jag ska dit ner nu och kolla på film i min ensamhet innan jag gör nåt dumt.
men först ska jag köpa godis:)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0