30;Juli

För en gång skull så sov jag hela natten utan att vakna utan Victor:)
Mår faktist riktigt bra sen i Måndags, det gillar vi:)

HJälpte mamma på jobbet idag, tråkigt men hon berhöver mej^^
Sen åkte jag till stallet, red ut i min ny sadel;)
Red en väg jag inte har ridit förut och den va jätte bra.
Så Min lilli älskling fick ÄNTLIGEN springa av sej det va väl behövt tror jag han verkade mycket gladare efteråt=)
Sen smörjde jag alla sakerna och pussade han godnatt.
Imorn blir det dressyr på banan och på Lördag kommer Victor, då sk han få rida lite:) sen kanske jag rider en sväng på terräng banan;)

Vet inte vad jag ska göra ikv.
Läste Johannas Blogg att hon skulle se på twiglight, jag tror jag också ska göra det faktist.
Har inte sett den sen i söndas haha^^
Den absolut bästa filmen som gjorts på 2000 LÄTT!!
Och idag fyller ju Sophia 18 grattis till henne=)
Och imorn blire lite fest wooho^^

Knäppte lite kort på BÄBIS Findus idag när han lekte med sin nya mus han fick=)








Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0