29;Juli

GRATTIS till mej:)
HAr haft mitt körkort  i 1år idag^^ fast förra året va 29de en >Tisdag och en dag kvar innan man åkte till yran:)
Så imorn va det precis ett år sedan jag och victor träffades första gången:)
Åkte ju lite hastigt till sundsvall igen igår kväll^^
Va bara hemma 3timmar hahaxD
Men kom ju på att jag läre på hööks igen eftersom sadeln passade och köpa lite mera saker:)
Så då vill man ju passa på att sova hos älsk!

På torsdag nästa vecka åker vi först till Stockholm och kollar på stället Victor ska bo i höst.
Sen därifrån tar vi tåget till Göteborg, där vi shopar och går på liseberg, och förhoppningvis träffa Sophia?:)
Aa det är chiill
Affe fick en ny röd grimma med ludd idag också han vart världens sötaste:)
Imorn ska En tjej som Anna (hon som äger stallet) prova rida Affe om det funkar ska hon bli medryttare på honom medans jag är i skolan:)

Men Peace på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0