27;Juli

Helgen vart inte som förväntat!
Skit väder hela jävla helgen.
I fredas vart det lite fylla tsm med min kusin Hanna och hennes vänner.
På lördagen va jag så trött så jag orkade inte leva på kvällen.
PÅ natten vid 3 knackade pappa på bilen, då hade stånd jävlet blåst omkull, så vi fick ägna en stund  till att rätta till det.
Och jag fick en jävla järnpinne i huve så jag började blöda =(.
Jag läste iaf ut min bok jag lånade i torsdags " när jag hör din rös" andra twilight filmen.
och jag ÄLSKAR den,.!
jag vill också ha romeo och julia romans!.

Åkte till Affi efter jag vart hos mamma och ätit igår kväll.
Satte mej i boxen en stund med hans mule i famnen, jag älskar verkligen min ponny!
Och mamma sa att vi inte ska leta ihjäl oss efter en fodervärd, om vi inte hittar nån så stannar han kvar hemma med mamma:)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0