18;Juli

Dagen idag vart bättre efter inlägget imorse...
Va till järvsö med ida och mormor hade vi med oss va på oulet där, köpte bikini FRANK DANDY och skjorts FRANK DANDY.
Sen till ljusdal chillade vi, somnade framför tvn en stund också.
sen åkte vi ich gjorde mat åt mormor och sedan till stallet.
Jag red 10 min sen skulle ida rida men det va tråkigt så vi släppte honom och lekte ist, han är så underbar min ponny, skulle inte byta han mot nåntingi hela världen!
Sen lite senare åkte jag till Markus vi såg på film, sen en till^^ sen bestämde vi oss för att  vi skulle åka till kyrkogården, så jag fick låna tröja och mjukisbyxos (som bara var LITE stora^^) men iaf så va det inge roligt där.
Så vi åkte hem, och bestämde oss för att imorn är det skräckis som gäller:)
Jag Mia och Markus.
Nu är klockan kvart i 2, hoppas att Victor ringer snart så jag kan somna, kommer inte göra det innan så sitter och lyssnar på Winnerbäck en stund till:)

Peace

Kommentarer
Postat av: Elin

sikken snygg blogg du fick nu :D fast bilden i header är lite konstig ;D

2009-07-19 @ 13:04:28
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/elin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0