15;Juli

Denna dag har varit mycket bättre än gårdagen må jag säga.
Eller gårdagens lunch va ju trevlig men resten inte alls.
JObbade börja 9, sen va det lunch 12 mamma och jag gick å finnes:)
Sen vid 2 körde jag och hämta mormor och Seija i Ramsjö sen skjusa jag seija och handla.
Sen vart det stallet och min Ponny va jätte duktig det är så roligt att rida ibland:)
Vill verkligen ha en sadel bara!!!
Sen för en stund sedan var jag ute och "Sprang" med Mia, vart mest power walk, Mias söta voovve Athos va med och va mest i vägen hahaxD.
Sen har jag kollat på resor hela dagen typ
Jag och Victor skulle/ska ju åka i början av augusti.
Men FUCK va dyrt det är:O för ju damp.
Men aah nånting måste det bli känns det som, vem vet vad som händer i höst liksom.
nu blir det tv.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0