13;Juli x2

Ikväll va jag hos Ida, fick mat, och en massa Smothisar och det gillar jag:)
Sen kollade vi på tv och chillade bara härligt de.
Nu sitter jag och victor och kollar på resor och pratar på msn om hur det blir:P
Svårt det där tycker jag men når läre det bli:)
Imorn ska jag äta lunch med Mia, sen ska jag vara duktig och cykla till stallet för en gång skull^^
Red ut på Affe idag och han var mycket pigg, men har har även börjat att sätta tvärsidan till ibland det brukar han inte.
Hmm antar han är lite busig kanske bara?
måste även ta tag i att hitta en sadel men jag är ju för jävla lat haha^^
men om jag hittar en kanske jag hinner hoppa på terräng banan innan han åker till halmstad eller sthlm eller vad det blir av han:)
det gillar vi båda:D

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0