12;Juli

Oj det var ett tag sedan man skrev^^
 
I fredas var det iaf dags för Victors första ridtur.
Åkte till tallbackens islandshästar, och riktigt kul var det att se haha^^
Red i 2timmar, hade tur med vädret också för det regnade inte mycket alls, och det var ju bra:)
Sen på kvällen hade vi inget att göra så vi bestämde oss för att åka till Sundsvall då ist för lördag morgon.
Vi hann också precis köpa kycklingsalad MMmmmm
Lördagen åkte vi och hämtade upp Per och Anton köpte mat och sedan ut till Victors stuga.
Vart mat, bad, bastu och dricka:)
va en riktigt bra kväll tycker jag:)

Denna dag är inte alls lika bra så jävla depp så jag dör!
ska åka till min älskade ponny så jag blir glad:)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0