Torsdag 3.12.09

Blää!!
Idag har jag faktist inte pluggat någonting efter skolan, och känner mej lite dålig! Men orka verkligen inte!
Efter skolan vart det mat, sedan duschen, sen så såg sängen så inbjudande ut eftersom jag bytte lakan så jag la mej där å somnade en stund, sedan vaknade jag loagom för att se slutet på "mammas pojkar" sedan vart det självklart GLEE, det är ju sjukt bra program!
Men ska la ta och lägga mej strax så jag orkar med morgon dagen.
Som har ändrats lite, först blire skola till typ 2 (Eftersom jag läser matte)
Sedan tar jag min bil och åker till Pontus:)
Ska även ring till katthemmet i Halmstad imorn, har mejlat med dom och dom är i akut i att få hjälp och jag ställer gärna upp med att ta hand om en kissemiss ett tag=)
Har ju även bytt projektarbete och det känns SJUKT bra!
Så nu är det bara att jobba på med det!
Nej men ska krypa ner i min sköna säng nu jag:)
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0