Torsdag 17.12.09

Klockan har precis slagit 00.00 så nu är det Torsdag^^
Ikväll har det blivit lite sladdning med bilen, hämtat dricka, kollat på PH, pluggat och sett house o wax med min underbara vän Johanna:)
Fett irreterad har jag också blivit men ja, det är la bara att chilla om det antar jag..
Sedan så är det ju det här med Julfesten imorn.. Jessica har verkligen jobbat som en jude för att få det att funka men alla byggdegårdar här i närheten är ju damp och har inte velat ha oss, eftersom Plönninge har dåligt rykte..
Men hon hittade iaf en, men sen va det ngt damp ikv å det verkar tyvär inte som att det blir någon=(
Jag håller tummarna för att flickorna lyckats =)
Min syster red på Affi i snön idag är ju tydligen mycket snö hemma^^
Det vill jag också göra ju!:O
SAknar min ögonsten så mycket att det finns fan inte!
Ska tolka också när jag kommer hem det tycker han är fett kul..
Vill bara hem,hem,hem saknar ELIN också... fan hemlängtan nu =/
Ska la ta och sova nu, prov första timmen imorgon.







Peace

Kommentarer
Postat av: Johanna

:D hihi

2009-12-18 @ 09:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0