Tisdag 22.12.09

Skrev ju fel förut, det är ju 22 idag självklart;)

Kvällen segar sig verkligen fram, men jag ska nog sova snart.
Det är så ensamt här nu asså, typ så tomt att om man ropar så ekar det HALLÅ,HALLå,HALlå,HAllå;Hallå,hallå, ja ni fattar;)
Också kollade jag nyss på Flicka, den bruna mustangen, och alla som gillar hästar ska iaf se den.
För jag grät mej igen filmen den va så mysig.
Också började jag tänka på min lilla ponny, jag lovade han att han alltid skulle vara min...
Men vet inte om jag kan hålla det, uusch vill inte tänka så..
Mamma ringde för en stund sedan, han hade skadat sig på foten haha mamma är så söt:)
Det va inge allvarligt, bara en skråma på det vita benet så det hade blivit rött, så nu är han lindad med massa bomull^^
Också ska hon antagligen rida ut på honom med dom andra i stallet på julaftonsmorgonen jag säger bara guu va mys, jag vill också!!:)
Ist får jag mocka en massa boxar guu va kul;)

Sitter och lyssnar just nu på Free Fallin - John Mayer, mycket bra låt måste jag säga!
Och förut när jag kom hem fick jag ett sms av Pontus "kolla i garderoben".
Och där ligger en stor chokladlåda med en lapp:) sötnos

Nej nu blir det nog sängen för mej... snart iaf hihi:)



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0