Tisdag 2.12.09 X2

Shiit känner mej faktist duktig:)
Har gjort lite svenska (skrivit av frågorna) ska plugga mer på dom snart, prov imorn=)
Skönt då kan man bocka av en sak på listan.
Nästa vecka är det 2prov, BUUU!!!
Dagen har varit ganska bra, mycket att göra men somnar ganska lätt på lektionerna nu känner jag är så jädrans trött:S Har så mycket att tänka på, plugga på och besluta som sagt.
Dessutom blir det ju inte bättre att jag saknar min katt:( och saknar min ponii!
Jag vill hem och rida nu, ska åka till ridhuset å tränan någon dag, blir ju lite träning att bara åka transporten för honom, men det ska ju göras!:)
Och sen 8 Januari kommer Johanna till mej i Ljusdal WIIIE på det säger jag, då ska jag visa Ljusdals Stora braá krogar haha xD
Ska la ta å plugga nu (orkar verkligen inte)....
Först lite bilder på världens bästa ponny



En mysig liten hoppbild:) barbacka såklart;)


Mamma på Affi hihi.


BADA!



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0