Tisdag 15.12.09

Imorse vela jag verkligen inte kliva upp asså orkade verkligen inte, vi skulle ju endå bara vara i stallet på förmiddagen och ha hästkunskap.
Men Balder envisades med att inte sluta Mjaua så jag klev upp.
Kallt som sagt det hade ju snöat så va ganska mycket snö, men nu är den bort regnad:(
Iaf efter vi var klara där va det snabba ryck hem duscha byta om och sedan i till Halmstad för att göra ett ärende och snabbt tillbaka till skolan igen och skriva Religionsprov som dessutom gick BAJS DÅLIGT!!
Hem och lagade lite mat, ringde mamma som hade tråkiga nyheter..
Steijnar är död..
Usch alla missar bara dör, vet att jag kanske inte brukar säga så braiga ord om den katten.
Men ibland var han faktist riktigt fin och mysig, och jag kommer sakn att ha någon som kommer på natten och lägger sig som en sten på magen..




R.I.P min fina norska katt


Peace


Kommentarer
Postat av: Elin

:'( RIP

2009-12-15 @ 19:41:30
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/elin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0