Söndag 6.12.09

Men Tjenna.
Ja vad ska man säga om helgen=) med ett ord så blir det LYCKAD!
Hos Pontus i fredags till igår, sedan åkte hem, så kom han någon timme efter.
Då va han taggad på utgång, och ja jag och Johanna va väl inte så jätte svår övertalade.
Så med 3öl och en skvätt smultronvin vart det The corner<3
Vart kanske någon för mycket shot där inne men vafan gör de, förutom att jag antagligen blir utan mat i jul för pengarna inte räcker så långt haha xD
Vart inga bilder igår tyvär^^
Idag är det faktist ingen deppsöndag och det känns mycket bra!!
Kanske för man inte vaknade ensam?:)
Han har iaf åkt hem, för någon timme sedan och jag och Johanna flummar på som vanligt.
Plugg idag för vi se om det orkas med alltså, jag är nog värd att slippa plugga, men får isf ta tag i det imorn.
Men imorn sitter jag inlåst i 2timmar å 2min och tittar på Håkan live på P&L :D
Men fan ha en bra andra advent nu!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0