Söndag 20.12.09

Fjärde och sista advent idag.
Igår bakade jag världens godaste kakor, visste inte att jag va så duktig, för MUMMA vad goda dom är=)
Annars hände ingenting igår, Johanna gick och la sej typ halv9.
Så jag fick roa mej själv.
Kollade på stardust, Sen vart det sängen..
Och Freja, man undrar ju om hon är  lite efterbliven för hon jagar sin egen svans sen när hon får tag i den biter hon i den så gör det ont så skriker hon och släpper den, sen börja om igen :P
Ikväll kommer iaf Pontus wiie=)
och på onsdag börjar jag jobba usch.. det är så svinigt kallt att man bara vill ligga under täcket!
och en vecka efter det åker Emilia ÄNTLIGEN hem till sin ponny som saknar henne!
Får se hur jag klarar vägen mellan Borlänge och Bollnäs, det är ju inte direkt min favorit väg:S
Sist jag körde där härifrån fick Victor prata med mej hela vägen samtidigt som jag grät som ett litet barn haha xD
PLUS att denna gången är det SNÖ på vägen så man kan inte köra för fort... OJOJ säger jag bara hur ska jag klara detta?..
Får hoppas på att Fredrik kanske vill åka med mej från dalarna så jag frå sällskap hehe..
Nej men seriöst katterna är galna just nu!
Och jag saknar Findus så mycket =(
jag hoppas han lever, och har det bra!..




Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0