Onsdag 16.12.09

Japp, har precis gjort Mikrobiologin.. gick det bra? njee.
jag har verkligen inte pluggat ett piss, för ist för att kämpa och liksom nu J****R ska jag fixa detta så ger jag upp och bara ööh det är synd om mej typ, men det är det verkligen inte, man får ju kämpa om man ska lyckas i livet.
Iaf så känndes det Ok, så kanske ett G iaf å då kommer jag isf vara SUPER nöjd!
Bara ett prov kvar nu innan lovet, hästkunskap massa äckliga sjukdomar ska vi kunna och hästens andningäg döö mycket att kunna tycker jag iaf:S
det är ju så himla svårt att sätta sig ner på kvällen och läsa liksom, jag och Johanna har ju viktigare saker för oss liksom;)
Men när vi sätter oss bukar de gå bra=)

Imorn är det spex och middag på skolan, vi har stallet sista timmen och har 45min på oss att duscha och fixa oss onnan middagen och vi är 3 eller 4st som ska dela på EN dusch gaaah!!
Efter middagen och spexet är det julfest bortanför Halmstad mot Laholm, tar typ30min att åka dit, och hela skolan ju dit typ, men än så länge är vi 5st som ska köra, jag matilda och Sophia är snälla och ställer upp för laget, det är våran klass som får pengarna vi får in den kvällen.
Plus att det man tar för att köra folket får man ju behålla, kommer ta 200kr/bilen och det är la 100-200pers som ska dit, så en liten peng kanske man får in=)

På Fredag blir det iaf undebar Johanna vann "VIP" biljett och kommer in fratis och får ta med sig en vän för halvapriset ( vännen är jag btw =) , plus att vi får gå före i könn så tror vi drar dit jag=)
Nej nu är det bara att ladda om, engelskaB innan man slutar
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0