Måndag 14.12.09

Igentligen kanske det är Söndag eller klockan är halv ett på natten så den är la Måndag.
Gjorde ett inlägg förut med blogg.se är ju lite damp.
Kan ju ändå inte sova så jag skriver la några rader^^

Kan först berätta lite om helgen.
Åkte ju till Pontus i Fredas efter skolan, åt tacos på kvällen med hansv änner och bröder varaav en av dom fyllde år, Sedan vart det att se när Erik lekte ut Calle i Idol;)
Lördagen va igentligen en kort dag eller aa vi klev la upp vid 3, då vart det äckel subway, och köpa foder till hans tjockis hästar^^
Sedan vart vi mer eller midre tvingade att gå ut på kvällen, jag va nykter och fick köra.
Och jag förstår verkligen varör dom åker till Halmstad och går ut!!
Men det var iaf en rolig helg =)
När jag kom tillbaka till Harplinge vart jag stoppad av polisen och fick blåsa.
Sedan när jag och Johanna 30min senare åkte och handlade vart jag stoppad igen haha muppar!
När vi kom tillbaka vart det först lite mat, sedan satt vi och finslippade på partylistan som nu är perfekt!
Imorn blire skola, sedan på kvällen åker klassen till Kristina ( en av våra mentorer) och fikar och låtsas som att alla tycker om alla typ...;)
Tisdag blir det skola, med en paus i mitten för jag måste till UM, och prov på eftermiddage i samhälle.
Onsdag prov i Mikrobiologi, och Torsdag i häst typ..
Inte så roligt men snart är det ju jullov wooho! eller nåt.
Men ska man orka med morgon dagen är det la bäst man försöker sova nattinatt


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0