Fredag 4.11.09

Att gå och lägga sig tidigt igår gick ju kanske inte sådär jätte bra.
Jag kännde mej så dålig som inte hade pluggat eller gjort någonting, så jag satte mej och gjorde lite instuderingsfrågor till samhället.
Så idag sa Fredrik (våran samhälls och religonslärare) att vi sista veckan ska ha PROV i religon.
Då kan jag lova att dom flesta hade lust att döda honom!
Vi är så mkt nu sista veckorna att jag dör.
Vi flyttade fram provet i mikrobioligin en vecka för vi var inte riktigt klara.
Så nästa vecka är det prov i samhälle, och sista veckan har vi 3prov!!
Får man ens ha det?
Djurkunskap, Religon och mikrobiologi, men fan va roligt!

men nu ska vi inte deppa ihop, det är helg:)
Och hoppas på en bra sådan med INGA tankar på skolan, eller nånting annat för den delen^^
Skriver nog inte på någon dag nu.
så ha en bra helg:)




Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0