14;Augusti

Sitter hemma hos Victor med hans nya bärbara data.
Klev upp halv9, vaknade av en hemsk dröm.. efter jag samlat mej lite ätit ett äpple så åkte jag och köpte en fårskintunnel, då affe har blivit tjovk och fått sadelgjords-skav^^
Sen åkte jag till stallet med det, så kom Linea och provade rida honom, ocvh det gick bra så nu har vi en medryttare och det känns skönt.
Kommer sakna min älskade pony hur mycket som helst bara:(
Dom sista dagarna har han känt på sej att nåt kommer hända så han har varit extra mysig.
Ikväll ska vi till Victors Kompis Viktors stuga på typ fest eller nåt.
Och imorn typ halv10 drar vi till stockholm, ska bo hos Frida(:
Sen drar jag till Halmstad på söndag morgon.
Kommer inte ha nåt internet för ÄCKEL 3 är bajs och vill inte funka för mej:(
Men jag uppdaterar så fort jag kan:)

HEJDÅ LJUSDAL <3

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0