10;Augusti

Jaha, kom hem från stallet och insåg snart att jag blivit utlåst..
Kom på att jag lämnat balkong dörren öppen igår när jag solade lite där.
Och stegen stog mot trädet till taket på "garaget" som man kan gå till balkongen.
Så jag bestämde mej för att klättra, jag gjorde det 1000gånger när jag var mindre när jag smet ut och in^^
Men tydligen så ruttnar  träd på 5år så grenen gick sönder och jag flög i backen med ryggen/huvudet.
Gjorde ont^^ mamma kom och va smartare hon tog stegen direkt till taket hehe..
Har nu ont i huvudet, är nog inte farligt men ska  lägga mej och läsa lite snart och bara ta det lungt ikv.
Eveline skulle ha klippt mej, men vi tar det imorn ist.

Gick bra att rida idag, först red jag barbacka på banan, men han va så seg och envis, så jag tänkte jag sätter på han sadel , inspänning och longera han lite-
sagt och gjort, han var lite piggare, sen såg han ut att vara mjuk att rida så jag hoppade upp igen^^
OCh tränade kort-kort-kort galopp hihi^^ han va duktigt, sen red mamma en snabbis, sen släppte vi han och gick runt till han va lungt och fin.
Imorn ska jag ut och galoppera på han tror jag:) jag tror han vill sträcka lite på sej^^

Lite bilder sen i vintras på praktiken på älsklingen:)








Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0