9;April

Idag ska jag få min julklapp:)
Alltså en sadel, hittade en i härnösand som jag tro ska passa, och eftersom vi ändå ska till sollefteå så åker vi och hämtar den.
Och sen åker jag till sundsvall på Lördag om den inte passar så lämnar vi bara tillbaka den, jätte bra tycker jag!:)
Just jag har köpt ett par inlines också, såg att dom höll på att ta bort allt sand och så från gatorna i ljusdal idag så så fort jag får dom ska jag åka:)
Mamma är världens bästa och ska passa Affe dagarna jag är u sundsvall blir där till tisdag eller onsdag, sen måste ajg hem och packa:( åker tillbaka till skolan nästa helg BLÄ!
7veckor det går förhoppningsvis fort, har ju världens bästaste Matilda, Johanna, Josefin, Mimmi och Sophia där så det kan gå hihi:)


Sitter och lyssnar på lite papa roach längesedan jag lyssnade på dom:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0