7;April

Klev upp halv8 morse, det tog verkligen emot kan jag lova, men skulle släppa ihop Affe med Virre zantan och thulle, så fick lov att släpa mej upp hur min varma säng.
I stallet så hjälpte jag första Anna att släppa ut alla innan vi tog Affe.
Inne i hagen så springer han och ska visa upp sej sen kommer han tillbaka för att hälsa på hästarna som stog och tittade på honom, och vet ni vad?
Han har tappat en sko! tror jag blir galen på hästen, denna gång va det den andra framskon som åkt (han har inga skor bak). aa var bara att ringa till Henrik som kom 1 timme senare.
Igentligen så var han ledig idag, men en trogen kund men världens finaste häst kunna man ju inte saäga nej till hihi^^
Ligger i sänegn är SLÖ, men det får jag vara för jag har inget att göra ändå:P
Ska till stallet senare och rida iaf wiie:D
Fick min klänning från tradera igår också;) en enkel svart tubklänning bara:)

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0