2;April

Följde med mamma till Hudik på morgonen åkte kl8.
va helt död, iaf så tog de typ 3min för henne på mammografin eller va de heter.
Sen tyckte jag vi skulle röntga min handled för jag har ont i den, men ne vi fikade ist:)
sen kollade vi på bilar, hittade inget intressant tyvär.
sen kolla vi på tv-spel sen måste mamma hem och jobba så hon gick på systemet, medans så var jag och köpte ny mascara SVART denna gång;) och slingor som jag tänkte sätta i senare.
kom hem 11 typ, fick mina stövlar idag WIIE:)
tråkigt nog kan jag nog inte ha dom på lördag för jag har så ont i benet BAJS!
Imorn åker jag till Victor iaf MYS:)
sen till Ljusdal på Lördagen efter vi tittat på hans fotbolls match:P.
Bilen är på lagning (a) så jag måste vänta på att mamma ska sluta innan jag kan åka till stallet för jag vill inte köra stor blå buss^^
Ullrika som jobbar i stallet på skolan ringde ÄNTLIGEn mig idag också, jag skulle haft stalltjänonst NU i helgen, men jag kan ju inte^^ men hon förstod väldigt bra och jag fick en annan helg annars när andra vela byta helg typ 1 dag innan har hon blivit  as arg men nu var hon glad de va bra för man kan bli rädd för henne ibland^^
aja ska mysa med katten nu PÖS
PEACE/emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0