25;April

Vilket härligt väder vi har, runt 20 grader varmt strolande sol=)
Dock blåser det ganska så mkt som det alltid gör här =(
Iaf stalltjänst denna helgen, jag är nog glad att jag bytte med Sophia för fan va slappt!
skolan har cirka 60hästar, men eftersom det är fälttävlans-tävling och så varmt så är det samanlagt bara 15st hästar inne helt sjukt skönt=)
Måsta vara i stallet 06:00 imorse eftersom allt måsta bli klart innan tävlingen börja kl8
så min klocka stog på 05.20
Kunna absolut inte sova igår=/ sista gången jag kolla på klockan var den halv4 så 2timmar knappt har jag sovit inatt.

Mimmi fyllde 18igår =) så vi grillade lite, sedan kom matildas  pojkvän å hans 2kompisar så spelade vi fotboll och dom  och josefin drack.
Jag och sophia gick hem vid halv 11 några drog ut, men det var en trevlig kväll.
ikväll däremot ska jag supa mej full som fan med josefin låter lite fjortis det där (hehehe) men ibland är det faktist skönt att bara vara sig själv liksom våga å bara må bra=)


Vart hur sugen som helst på att köpa en tävlingshäst idag kan jag lova när man kollade på terrängen !
Det är nog det roligaste som finns, och ja jag är faktist lite ledsen på mej själv att jag sumpade det med fälttävlan.
Men är hur glad som helst att jag har tillbaka min ponny.
Men jag har ju faktist alltenativ och det är faktist bra sånna=)
återkommer med den när jag bestämt mej^^
Nu ska jag sluta skriva Ha en underbar kväll =)
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0