23;April

Sitter i datasalen just nu vi håller på med Excel? tråkigt som fan^^
Va in till Halmstad igår och skulle ixa internetet på datan.
Men tror ni det funkar eller? Ne för det är fel på datan å inte på internetet, så jag ska nog kasta datan i väggen lr nå.!
Matilda följde med, så vi fika på expresso hause"" sen gick vi och solade, innan vi begav oss till skolan igen.
Gick till parkvillan och hoppade lite på josefin, gick därfirån vid 11 läre städa;O
Sen ringde Victor sen sov jag sött=)
Började inte förens 10:10 så jag tänkte SOVMORGON:D
Men vad tror ni? ja jag vaknade halv8 ja kulkul^^
Men idag är det riktigt fint väder varmt och skönt=)
Min mammi är så snäll så hon var ute och gick med Affi igår=)
han tyckte de va kul, sen hade han varit mesig och inte velat gå i vattnet så han gick bakom och knuffa på mamma ist^^
Saknar min ponny, men snart får jag pussa på han, faktist nästa söndag hinner jag nog de:D
Har några timmar hemma innan tåget går från hudiksvall.
Iaf så är jag hemskt kär i min pojkvän också och saknar han som attan, men han är bäst så det går bra=)

ha en jätte bra dag i solen:D
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0