21;April

Va ett tag sedan jag skrev.
g ahr ju inget internet längre bajs på det!!!
Sitter i datasalen just nu, har haft ridkunskaps-prov men tycktde de va lite taskigt, jag ahr inte varit här på 2månader och fick reda på igår att de va prov liksom BAJS på det också!
Men snart är det lunch och sen ska vi ner till stallet, ska äntligen få rida iiiiiih=)
Saknar min ponny, mamma var där igårt och kollade till honom och allt var bra med han, han saknar matte bara^^
men om 1 månad så är jag hemma å tar han dom honom iaf 1 dag;) kanske 2 får se hur allt det där blir.
Bra väder är det iaf här, men finns ju inte direkt mkt att göra =/
Igår hade vi absolut ingenting att göra efter skolan så jävla tråkigt när man inte har nån häst!!!
Men jag fick en sånn jävla huvudvärk så jag gick till rummet slog på en film och somnade^^
Tills jag vaknade vid 10 på kvällen.¨'
Sov hur dåligt som helst inatt bara fundera på en massa tråkiga saker, så min huvudvärk är fortfarande kvar=(
Och nu är ajg hungrig också.
Aah inte mkt som är bra nu inte eeh.'
Men ha det så bra PÖÖÖS
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0