18;April

DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR MIN BÄSTASTE VÄN ELINS FÖDELSEDAG<3

Och jag har kommit fram till skolan, eller kom väll vid 6 tiden nånting.

stannade på nacka fick en vårjacka och en klänning av mammi=)

Hur varmt och skönt som helst är det här nere och grönt MUMMA på det!!
Dock hur tråkigt som helst annars, ingen lite ponny i stallet:(
Imorgon kommer jag vara ensam här hela dagen det känns ju väldigt roligt NOT.
och mitt internet funkar inte sitter vid mammas data nu, så det suger det med!
Iaf ring mej gärna om ni har en stund över=)
Har bokat en massa tågbiljetter nu också.
till rättvik 30April, sen från hudik till halmstad 3april.
Sen hem 20Maj för då ska jag hämta bilen=) och ev hälsa på Victor får se hur det blir....

Iaf så är jag hur trött som helst nu så ska snart sova
ha en trevlig kväll
PEACE


Kommentarer
Postat av: Elin

tack min vän :D <3<3<3

2009-04-20 @ 17:36:49
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/elin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0