16;April

Skulle verkligen behöva någon hos mig nu känner jag.
Vill inte vara ensam inatt, tårarna bara rinner men jag kan inte hjälpa det.
Så mycket som inte går som man vill i ens liv helt enkelt.
Skulle verkligen behöva Victor här inatt..
Inte ens katten har jag, han gick och och ska ragga katttjejer.
Och min älskade ponny kommer jag inte träffa på hur många veckor som helst.
Jag har inget val, jag vet att jag är den som tar bäst hand om honom, men jag vill hans bästa och det bästa för honom är att vila, skritta lite komma igång mjukt och inte åka transport i en massa timmar.
Så jag för klara mig ensam nere på skolan.

Har packat klart det mesta nu, ridkläderna kvar det tar jag imorgon, usch vill bara att det ska bli sommar så jag får åka hem och umgås med mina underbara vänner och pojkvän.
Men faktist så saknar jag Sophia, Mimmi, Josefin,Matilda och Johanna. men hemma är hemma liksom.
Nu ska jag stänga av datorn och lägga mej i sängen.

PEACE

Kommentarer
Postat av: sophia

<3

2009-04-17 @ 10:43:33
URL: http://sophialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0