15;April

Hemma från Sundsvall, usch vill tillbaka!
Jätte tråkigt väder idag verkligen bajsväder.
Hos Victor har vi inte gjort överdrivet mycket.
Hämta mamma i Sollefteå i Söndags, då va det sol:)
och vi åkte över en jätte stor bro!! "Höga kusten bron (lr nåt sånt) ) för jag vela de:)
Sen har vi vart ute och gått, ovh cyklat för Victor skulle posta brev men visste inte vart det fanns en postlåda så vi fick cykla till posten för att skicka de dumma brevet^^
Men sen vart det glass på mcdonalds.:)
Sen har vi mysit och ätit mera glass hihi.
Vet inte när vi ses igen, men inte längre än 4veckor hoppas jag på för mer orkar jag inte^^
Fått mina inlines också ska hämta dom sen:)
På Fredag åker mammi och jag till sthlm sen till skolan på lördag så nu är det depp^^

Ha en bra kväll iaf:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0