11;April

Amen vilken kväll det vart då inte alls som planerat men det är jag glad över!:)
Elin och jag tyckte de va tråkigt  att skjusa folk vi vela också festa.
Så efter att ha skjutsat Patrik och dom fick vi 300spänn och bestämde oss för att festa vi med.
jag ahde ju faktist dricka jag så^^
Men efter lite om och men så bestämde jag mig för att vara nykter så jag kan åka till Victor TIDIGT imorn^^
sagt och gjort 11 tror jag klockan var när vi kom till stadt.
och vid halv1-1 spelade BYZ åå guuud i helvete va snygga dom va^^
Man kännde sej som en äkta liten fjortis men de bjöd man på för vi va inte ensama om att tycka de iaf
BYZ tog min hand WIIIIIIIIIIIIE^^
aa nu är jag stolt, men lite ledsen att jag inte fick spöa tjejen bakom oss, letade efter henne men hitta henne inte.
taggade till som fan ett tag hahaxD
Elin och Emilia har alltid skoj tsm iaf:)

PEACE

Kommentarer
Postat av: Elin

haha jaa det har vi :D synd att vi inte hittade henne. !

2009-04-13 @ 13:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0