Sjuk..

Åkte till nån jag tycker väldigt mkt om i Söndagskväll ist för måndag:P
För jag saknade honom så mkt, han behöver ju inte veta att de där med att jag inte hade nånstans att sova va nåt jag hitta på så jag skulle få komma 1dag tidigare;) förutom om han läser detta inlägg Puss:)
Men självklart vart jag ju sjuk när vi äntligen fick ses och det sög verkligen, så min underbart snälla mamma åkte och hämta mej igår kväll. sommarhjul hade vi så de va lite spännande allt;)
men inget mot förra året när vi åkte med tusse (hästen) till sthlm och påvägen dit vart det snöstorm och vi hade sommardäck, de va mycket spännande^^

Just nu sitter jag hemma och tycker synd om mej själv, åt tahi mat ikv det ända dom verkar äta här hemma kanske inte så konstigt menmen, har iaf sjukt ont i magen.
va mkt mysigare å ligga i Victors säng då va de iaf nån som pussade på en:)
vet heller inte hur jag kommer ner till skolan jaja får la lifta eller nå:P
P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0