SaraEmiliaHansson

Mitt namn är Sara Emilia Hansson,men Emilia är mitt tilltals namn.jag är 18år kommer från Ljusdal, mina föräldrar är nyskilda jag bor (när jag är hemma) hos min pappa för han har kvar huset, där bor även min syster förtillfället och Maj papas nya tjej, mamma har skaffat sej lägenhet där hon verkar trivas:)
Jag går i skola i Halmstad, så är inte hemms särsilt ofta
Mitt år började som det slutade med ett brustet hjärta, jag tänker inte gå in vidare med det för det är inte det jag vill prata om.
I början av sommaren var jag förvirrad visste inte vart jag hademej själv och inte hur mina vänner runt om mej igentligen va, jag hade igentligen ett säkert kort som jag alltid litar på Elin Andersson:)
Efter allt skit snack å påhittade saker om mej pallade jag inte bry mej längre å bestämmde mej för att leva:)
och det gjorde jag, vilken underbar sommar:), Kan inte vara mer än överlycklig att jag åkte på yran, för där träffade jag min prins Victor, och honom vill jag aldrig vara utan!.
Höstterminen började bra, fick tag i en jätte trevlig häst:)
nu har halv  höstterminen gått, och det är inte många månader kvar på detta år.
Hästen vid namn Zorro ska vi åka tillbaka med nästa helg, och jag kommer sakna honom jätte mkt.
Vet inte om/vilken häst jag ska ta, har inga pengar min mamma betalar det mest för mej och jah mycket skuldkänslor över det.
Jag vet inte mycket just nu och är helt förvirrad, men Victor brukar iaf göra mej glad igen å vill att han alltid ska vara vid min sida<3

SaraEmiliaHansson säger godnatt <3

Kommentarer
Postat av: elin

(: du är oxå mitt säkraste kort ! du är ett av mina bästa kort (:

2008-10-21 @ 16:48:15
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0