GODIS! ^^

Idag va vi äntligen på nån affär och köpte godis vaaaad jag har längtat efter det!!=)
Sen fikade jag och Johanna på expressohouse de gillar vi;)
Imorgon kommer mammi också, sen så är det ändrade planer igen:P åker hem på LÖRDAG ist:)
så först till sala och lämnar Zorro, sedan till Ljusdal hoppas vi kommer vid 8-9 så jag hinner festa ajg också, för det har jag längtat efter och mina UNDERBARA vänner OFC;)
Dock så är jag nog på väg att bli sjuk å de e inte så skoj vill ju vara frisk när jag ÄNTILGEN får träffa Victor på Måndag:)
Nästa fredag BTW så ska jag klippa mej min syster har vart jätte snällt och beställt tid åt mej:)
Också vet jag inte hur det blir med häst ååh blir lite frustrerad kan man inte bara ha en massa pengar å köpa sej en häst, nejnej så är de ju inte direkt. jaja får hoppa det löser sej iaf.
alltså kommer jag hem på LÖRDAG:D och får sova med min bääbis också som är hemma och saknar mej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0