"De e för oss solen går opp"

"För kärlekens skull" Gud va jag saknar Victor=/ som tur e så är det inte jätte långt kvar tills vi ses igen, och tur är väll de :)
"Älskling jag vet hur det känns, när broar till tyggheten bräns", lite jobbigt ät det ibland när folk "men hur orkar ni med ett förhållande när det är 90mil mellan er" Det finns ett bra svar på frågan:) KÄRLEK :)
Visst ibland e det jobbigt men det är ju saknaden som är jobbig, och desto gladare blir man sen när man ÄNTLIGEN ses:)!

Har stalltjänst i helgen och det suger, alltså man blir så jävla trött, pallar INTE skola imorn så jag ska sjuk anmäla mej och sova, för sen på kvällen blir det ju innebandy =)
Löshoppade Zorro idag de tyckte han va jätte kul.
Just nu sitter jag och kollar på min systers facebook:P, hon skicka bilder på BÄÄBIS idag:)
Han saknar mej!^^
trevlig kväll

Han e en riktig mysboll^^

Kommentarer
Postat av: syster<3

ja visst hade jag fina bilder på facebook;)

2008-10-23 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0