5dagar kvar

Mm, som övertxten om 5 dagar så åker jag hemmåt igen:)
lämnar Zorro i Sthlm, vart flyttat eftersom ingen kunna bytta med mej, så åker mamma och jag till gbg på lördag (förhoppningsvis) och provrider "Barbie" ett 4årit sto som jag kanske ska ha på foder:)
Sjukt skönt ska de bli och komma härifrån iaf, åker till sundsvall på Måndag weeei=)
Sara va med affe på ATG idag har fortfarande inte hört hur det gick, men jag hoppas det  gick bra för dom, jag har hållt tummarna.

Imorgon ska jag nog göra mitt svenska prov också, blää på det.
ikväll blire innebandy iaf, har jätte ont i handleden sen igår flög in i sargen, min handled är typ blå:O
Men iaf pusshej


Kommentarer
Postat av: Syster

barbie...? heter hästen verkligen så?

2008-10-23 @ 20:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0