Sundsvall><

Mjaa här sitter jag ensam i Victors rum....
Victor är i skolan, har typ precis vaknat, åker tillbaka till Halmstad inatt 20 över 11 går tåget..
BLÄÄÄ längtar verkligen INTE tillbaka dit, skulle kunna vara är i all evighet:)
Desstutom är det så ensamt nere på skolan nu när man bor själv.
Måste leta reda på  en häst också, annars vette fan hur de ska gå för mej så tråkigt som det är där måste man ha nåt  att göra på kvällarna även fast man ibland önskar att man inte hade häst när man har häst.
har faktist också beslutat mej för att ringa på lite extra jobb jag är så lat så jag letar reda på dom men jag ringer aldrig dit:P

Också vill ajg verkligen åka utomland nu men jag kommer inte så långt;) har för närvarande 153kr på mitt konto, känns inte allt så där bra med tanken på att det bara är början av November som för övrigt är en väldigt dyster  månad tycker jag.!
Ne nu ska jag borsta tänderna så victor vill pussa mej när han kommer:)
See ya

Kommentarer
Postat av: Elin :)

ja jag ska äta en massa citron >< :P men det är äckligt xD

2008-11-05 @ 15:23:43
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0