Plugga,Plugga, Plugga!!

Sitter här och tycker synd om mej själv som måste plugga, har just nu tagit en liten pause som ajg tycker jag förtjänar.
jag har inte pluggat aå här mkt inför ett prov på hela hösten. kanske för jag inte gjort nåt utan bara skjuter upp dom hela tiden=/.
Har iaf prov i hästkunskap imorn om hästen anatomi å det är verkligen INTE lätt kan jag lova!!
leder hit å senor dit , blää. sen ska vi göra ett specialarbete,där vi får välja nån sjukdom eller skada på häst å sen forska om de.då ska jag ta senskada för att få reda på ltie mer om affes lilla problem.
Ne nu har jag iaf skrivit av mej lite ska forsätta att plugga fast än att jag helst inte vill>!<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0