Önskelista!

Okej lite saker jag önskar mej i juklapp då:)
* En ny mobil helst en iphone men vafan dom kostar multon så en nån annan^^
* Nya högtalare till datan
* Tvspel så jag kan spela rockband å skit
* och då måste jag ha en tv!
* sen vill jag ha pengar så ajg kan köpa kläder.
*En bil :D
* smycken ( inte örhängen för jag har inte hål i öronen),
* En parfym vilken vet jag inte
* också vill jag ha en resa till ett varmare land:)

Och sen så har Affi också en önskelista!!
*nytt lite tjockare innetäcke.
* sadel helst både hopp och dressyr
*back on track benskydd
*En massa morötter:D

Sen har vi findus.
* leksaker, de e va han vill ha:)

Nu vet ni va ni ska köpa tack å ha de bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0