I ensamhetens stunder

Ja ensam på skolan är man, men jag har faktist inte vart så glad på länge som jag är efter ikv så de känns bra:)
Kollade på Idol, och ÄNTLIGEN åker den där Johan ut, va ju helt patetisk när tjejen börja skricka å gråta, jag menar han är med i IDOL i SVERIGE så stort e det ju inte, de hade vart en annan sak om de typ hade varit nån av medlemarna i The midway state, eller nå för då hde jag nog också blivit så (Y).
Robin ägde iaf ikv som alltid, kommer stå mellan han och kevin, jag tror också kevin kommer att vinna, men de gör inge för det tycks vara så att 2-orna kommer längre efter idol så(Y).

Iaf mår jag bra nu:) för nu känns det som att de är löst eller nå..
min huvudvärk som jag haft sen i måndags har även försvunnit så de e bra:)

green day -Time of you life <3
Vi ses snart:)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0