Hold on..

Sitter å funderar lite jag tror ajg faktist vet va ajg ska tatuera nu.
Det blir en bit text från en låt av The midway state -hold on. "Hold on end never let go".
I nacken, får bara hoppas ajg får pengar i julklapp så kan jag göra den:)
LÅten bettyder mkt för mej, att man inte ska släppa den man älskar, att det finns hop även fast det inte märks så värst i min släkt över huve taget just nu....

Åker hemåt den 16 stannar i sthlm hoppas Frida hittar ett stall där vi kan ha affe över natten å sen forsätta till ljusdal 17.
och ev ska Johanna åka med oss å då kanske jag ska skjusa henne till östersund å den 18 spelar millencolin/Neverstore så då ska vi gå på dom me(Y)-

Victor har gått å lagt sej så ajg har tråkigt. börjar 08.15 så kanske ska försöka sova lite:)
bilden är från idag på affi jag släppte han i ridhuset å han rulla å sprang runt som en tok^^
NAttinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0