Han är tillbaka =)

Affe kom idag vid 2tiden, va ute och gick med han och visade han för matilda:) som tyckte han va söt^^
Sen fick han gå i hagen i några timmar innan jag tog in han och gick ut och gick med han igen innan ja ställde in han, sen gick jag tillbaka vid 7 och sa godnatt, har verkligen saknat honom:)

Denna Lördag är nu ganska tråkig! finns absolut ingenting att göra, så ajg äter glass med sirap liksom..
Saknar Victor en jävla massa gör jag också 6 veckor är inte lite att vara ifrån dej:(
Min syster är bäst i världen för övrigt:) utan henne hade affe inte varit hos mej nu puss på henne.
Också har jag ingen mottagning på detta rum så jag kan inte få sms irreterande!.

Kommentarer
Postat av: syster

allt för syster<3

2008-11-12 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0