Halmstad ><

Åkt tåg hela natten de va hemskt, för de första så va det fult i kupen så jag hade ingenstans att lägga mina väskor så jag fick halft sova på dom, vilket va väldigt jobbigt å obekvämt också för att jag sov längst upp så de va jobbigt att kasta upp dom utan att slå till nån människa.
sen så va det kallt också ne fy!
Men jag åker gärna tåg igen för att träffa victor:) roligt att åka dit men inte därifrån.
Just nu sitter jag på tågstationen ( väntsalen) min buss går inte förens 1timme å jag vela inte stå ute å frysa!.
Ska väll gå på lektioner när jag kommer tillbaka vet dock inte va jag ahr men det märks la.
Nu börjar jag få panik också jag måste hitta en häst snarast!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0