Fields of gold.

Jag har verkligen förälskat mej i den låten, å specielt när Robin Bengtsson sjunger den herregud va bra>!<
Idag (lördag) vaknade 20 i 2^^, gick till stallet en timme senare å red på min poni, mötte några älgar gjorde vi också men affe lunkade på han bara:P sen höll jag på att frysa ihjäl för de va så JÄVLA kallt, men som tur va så överlevde ajg.
Sen ikväll kom johannA över då lekte vi lyssna på musik å kollade på krullproduktions (stavning) riktigt roligt va de iaf:)
Fan va jag längtar hem till ljusdal också vill jag att det ska vara annandag jul:)
för då e det fest på stadt å de kommer massa med människor som Emilia har saknat, och personer Emilia aldrig har träffat men äntligen ska få träffa:) hihi
Också hoppas hon på att få träffa sin pojkvän men det vet man aldrig när man får.

iaf så godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0