Booring

klockan är halv2, har så jävla tråkigt>!<, sitter uppe för jag vet att jag ändå inte kommer kunna somna, iaf inte förens klockan är 4-5.
Är lite ledsen också just nu så då gråter jag bara om jag lägger mej.

Men lite glada saker, idag på hovvården va jag jätte duktig skodde bakhovar SJÄLV å de e fan bra de!
Sen så när jag tog in affe från hagen så va han nästan inte svullen alls i bakbenet han går utan lindro på dagen och på med dom med bomull på natten, han hade mugg också när han kom men nu e de bort så de e bra:)

Längtar som fan hem alltså, saknar att prata om allt med min ängel Eliiiin:), saknar min katt, å jag saknar min bästis, men honom får man la aldrig träffa igen=/...

Kollade på Idol ikv tyckte de va bra att Anna åkte ut å jag Hejar absolut på Robin Fyfan va han är bra Love him!!.
De e bra att Johanna e kvar så man inte är helt ensam:),
Jag hoppas de blir som vi vill nu att vi åker å ser Millencolin:)

Nemen so long suckers...

Kommentarer
Postat av: Elin

åhhh Emilia :D saknar dig med min ängel! vi ska festa så himlans mkt när du kommer hem :D <3

2008-11-23 @ 16:23:52
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0