3 Månader kvar

Tills jag blir 19 weei:)
Btw jag har världens bästa mamma, av henne i julklapp ska jag få en hästtransport:) weei hoppas affi också blir glad nu:)
Dagen har varit bra men gått väldigt fort. skulle gått upp 7 ätit frukost med johanna, men jag glömde ställa klockan så jag sov till 10 ist å sen gick jag på ARL.
Va sen och handlade också, kollade även in på elgiganten å kolla va jag ev ska ha för mobil.
va till stallet affe hade stått inne sen 5 i en omockat box å ingen mat så han va lite ledsen på mej, men det ordnade jag upp fort genom lite morötter, sen gick vi till ridhuset så han fick springa av sej lite:)
Han va så himlans söt^^ tänkte också på de pratade lite med Dima idag å berätta att jag vela till Irland nåt år eller så efter jag slutat skolan, men jag kommer inte för de sälja affe det kommer jag aldrig mer igen göra, ev att jag lånar ut honom som sällskaps häst eller nåt om jag skulle åka.
på tala om åka så åker älskipälsk till stockholm imorn och ska mönstra hihi^^ tur man e tjej så slipper man de, men de va ju ett tag som man trodde man vela göra lumpen  men nej tack jag har andra bättre saker för mej:)
Nu ska jag ta å duscha så jag hinner sova några timmar
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0