16 skoldagar kvar.

Japp, om 4veckor (låter väldigt långt) så kommer mammi och hämtar mej och Johanna:)
stannar i sthlm över natten åker vidare, sen ska han stå i borr det är ett mysigt stall, ska lära syster hur man bandagerar å va han ska ha för mat sen åker jag till östersund med Johanna WIIIE:)
Är inte så långt till ridklubben därifrån heller , eller de e typ på andra sidan älven men iaf så kan jag själv åka med transporten å med affi i dit:)
Idag hade dom glömt tagit av lindorna på han på morgonen då vart jag lite arg på dom.. jävla ettor.....
Dagen så här långt har väll varit OK, haft foderstatsberäkning mycket svårt å ganska mkt tråkigt också, men bra att kunna.
nu väntar jag på att Johanna ska komma å knacka på fönstret så ska vi gå å gymma, måste ju bli fit till lovet^^
 see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0