Första inlägget

Oki jag har blivit modern och skaffat mej en blogg..
Ockelbo i helgen det var HEMSKT! eller lördag kvällen va väll trevlig men allt annat BLÄ! fattar inte hur en människa kan göra så, hatar dej!

Så nu har jag avargat mej lite.. Onsdag blire klippning:)
imorn åker syster till England igen..
Nästa helg åker jag å mammasen förhoppningvis å tittar på hestar, då jag bestämt mej för att skaffa mej en iaf till hösten:)
Lördag blire Stadt med Elin helst hade jag väll velat åka till arvika eller sundsvall menmen^^


Nu snart blire väll sova ska upp tidigt för att säga hejdå till syster
och BTW så längtar jag till 31/7

Kommentarer
Postat av: hanna

jag längttar också till den 31/7 :D <3

2008-07-01 @ 19:54:44
URL: http://haannabeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0