Helg

Fredag var det fest för Lasse fyllde år hos Linus, elin jag å sara va dit en sväng, sen stack typ alla på krogen.
Järnvägs trevligt värre va de:)
Idag elelr aah igår eftersom klockan är halv4. LÖrdag iaf, så va de dega hela dagen lång, sen gick jag till Christian såg film, sen kom markus, chiiiilla gjorde vi nice.
Ringde hos mej gjorde de en del också, men det va bara trevligt:)
Träffade Per en sväng gjorde sällskap hem, nu sitter jag vid datan å ska snart sova:)
Märks va som händer imorn, på Måndag åker jag och jobbar iag =/...
Känner mej depp också BLÄ..
pusshej

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej..

Jag har provat westernsadeln lite nu och den är dessvärre alldeles för trång och lång. Det finns ju speciella westernsadlar just för araber.. Dom är kortare..

Hur har du det annars?? Går skolan bra?? Kvar samma häst?

Kan gissa att Affe hälsar tillbaka.

Kram sara

2008-07-17 @ 16:35:58
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0