1 år sedan



Är i Sthlm nu hos min kusin. på bussen idag kom jag på att för 1 år sedan va jag i bollnäs.
Tvälade min första (och enda) fälttävlan med Affe, den bästa dagen i mitt liv.
gick ju så himla bra, från en 31plats till en 17plats, snabbaste tiden:)
Jag hade allt den dagen, min kära mor, pojkvän, vänner och PONI:)
kom även på att för 3år sedan vid den här tiden va jag i sthlm och provred affe för första gången.
tänk va fort tiden går ändå.
Vet att han har det jätte bra hos Sara, men saknar honom fortfarande...

Kommentarer
Postat av: angelica

tävling på gång i min blogg

2008-07-22 @ 16:27:52
URL: http://pease.blogg.se/angel
Postat av: Sara

Jaså ett helt år sen. Tiden går fort. Om två månader ca så kom affe hem till mig för fösta gången.. knepigt. Var tar tiden vägen kan man undra, men det har varit ett underbart år. Har hoppat lite terräng med honom. Men inget överdrivet. En del banhoppning har det blivit. Fast distansen är ju det som hägrar allra mest, han han verkar gilla det. Får massor med berömm om att han är så fin.. kul att höra.

Hoppas du hittar dig en häst som passar.. :D



MVH Sara

2008-07-23 @ 14:01:36
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0